اعتصاب كاركنان فرودگاه فرانكفورت در آلمان تا پایان هفته ادامه دارد
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش خبرگزاری رویترز، كاركنان فرودگاه فرانكفورت كه از روز یكشنبه هفته گذشته در اعتصاب به سر می برند اعلام كرده اند كه به اعتصاب خود تا روز پنجشنبه ادامه خواهند داد.

بر اساس این گزارش، اتحادیه تجاری 'جی دی اف' اعلام كرده است كه كاركنان فرودگاه فرانكفورت آلمان از روز یكشنبه اعتصاب خود را به مدت پنج روز از سر خواهند گرفت.

اتحادیه مذكور با انتشار بیانیه ای در همین خصوص اعلام كرد كه اعتصاب كاركنان از روز یكشنبه 26 فوریه آغاز خواهد شد و تا روز پنجشنبه اول ماه مارس ادامه خواهد داشت.

بر اساس این گزارش، فرودگاه فرانكفورت پس از هیثرو در لندن و فرودگاه شارل دو گل در پاریس، سومین فرودگاه بزرگ اروپا محسوب می شود.

تعداد پروازهای موجود در فرودگاه فرانكفورت روزانه 1300 پرواز به ثبت رسیده است كه بیشتر این پروازها به وسیله خطوط هوایی لوفت هانزا انجام می شوند.

این اعتصاب كه بر سر اعتراض به دستمزدهای كاركنان فرودگاه آغاز شده روز جمعه پس از شكست مذاكرات مقامات اتحادیه و مسولان بار دیگر از سر گرفته شد.

در جریان این اعتصاب تا كنون بیش از یك هزار از پنجشنبه گذشته تا كنون كنسل شده اند كه بیشتر آنان متعلق به خطوط هوایی لوفت هانزا بودند.

**2351** 3404





:: برچسب‌ها: فرانسه , اسکاتلند , تصویر ,
:: بازدید از این مطلب : 265
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: