دشمنان دنبال راه اندازی فتنه جدیدی در انتخابات مجلس هستند
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید 'محمدعلی آل هاشم' روزدوشنبه درجمع كاركنان تیپ مستقل 316 زرهی شهید قهرمان همدان افزود: هوشیاری و وحدت آحاد مردم و مسوولان با حضور حداكثری در پای صندوق های رای، فتنه دشمنان را دفع می كند.

وی به تشریح علل تغییر رویكرد استكبار جهانی در خصومت ها و افزایش تهدیدهای نظامی علیه ایران در ماههای اخیر پرداخت و گفت: آنان با طرح بهانه هایی چون ترور سفیر عربستان در واشنگتن و به بهانه هایی نظیر تروریسم، حقوق بشر و مسایل هسته ای ایران، طراحی گسترده ای برای اخلال در روند انتخابات را كلید زدند.

نماینده مقام معظم رهبری در ارتش، افزایش مشكلات و چالش های داخلی آمریكا در مباحث اقتصادی، اجتماعی و سیاسی، خروج فضاحت بار سربازان آمریكایی از خاك عراق و بیداری مردم آمریكا را از علل افزایش خصومت دول استكبار با ایران دانست.

وی با بیان اینكه معاندان نظام بدنبال تاثیرگذاری بر روند انتخابات نهم هستند، تصریح كرد: نهمین دوره انتخابات مجلس نخستین انتخاباتی است كه بعد از فتنه آمریكایی سال 88 برگزار می شود از این رو دشمنان چشم امید به این انتخابات دوخته اند.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ایران افزود: این انتخابات اولین انتخاباتی است كه بعد از بیداری اسلامی در كشورهای منطقه برگزار می شود.

وی علت اصلی برملا شدن نقشه های دشمنان داخلی و خارجی نظام را وجود رهبری مقتدر، شجاع، بصیر و هوشیار دانست و اظهار داشت: فرمانده كل قوا در اوج تهدیدها، پاسخی دندان شكن به دشمنان دادند به گونه ای كه وزیر دفاع آمریكا از مواضع خود عقب نشینی كرد و حمله نظامی به ایران را دارای تبعاتی دانست.

7525/551





:: برچسب‌ها: عروسی , زمستان ,
:: بازدید از این مطلب : 281
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: