بودجه هزینه ای دانشگاهها در دو سال گذشته 100 درصد رشد یافت
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا،'علی اكبر متكان' روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران یادآور

شد: دو سال قبل، رقم بودجه هزینه ای دانشگاه ها حدود هزار و 470 میلیارد تومان بود كه این میزان برای سال 1391 به دو هزار و 900 میلیاردتومان رسیده است.

معاون وزیر علوم پیش بینی كرد رقم پیشنهادی بودجه هزینه ای دانشگاهها از سوی دولت به مجلس شورای اسلامی همچون سال های گذشته به خوبی محقق شود و به تصویب برسد.

متكان ادامه داد: بودجه پروژه های هزینه ای دانشگاهها در دو سال گذشته به طور كامل تخصیص یافته،درحالیكه این میزان برای هزینه های ستادی وزارت علوم، 80 درصد بوده است.

وی میزان اختصاص بودجه به دانشگاهها در ماه اول امسال را مناسب توصیف كرد و افزود: تخصیص بودجه دانشگاهها در سه ماه پایانی امسال مقداری با تاخیر صورت گرفته كه امیدواریم با مساعدت مراجع مسوول،این مشكل نیز به زودی مرتفع شود.

به گفته این مقام مسوول در وزارت علوم، با وجود افزایش جمعیت دانشجویی كشور در دو سال گذشته، سرانه دانشجویی در زمینه استفاده از فضاهای فیزیكی آموزشی، خوابگاهی و ورزشی افزایش داشته است.

وی ادامه داد: تورم هیچ تاثیری روی نرخ خدمات دانشجویی نداشته است و دانشگاه ها همه سرویس های خود به دانشجویان را با همان قیمت قبلی ارایه می دهند.

معاون وزیرعلوم همچنین خبر روز گذشته یكی از سایت های خبری درمورد انتقال دانشگاه صنعتی خواجه نصیر از تهران به كرج را تكذیب كرد و گفت كه وزارت علوم، چنین برنامه ای ندارد.

فراهنگ**1055





:: برچسب‌ها: خام , سرگرمی ,
:: بازدید از این مطلب : 263
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: