با انجام پروازهای فوق العاده پاسخگوی مطالبات مسافران خواهیم بود
نوشته شده توسط : breketid

بر گزارش ایرنا، 'مرضیه جعفرزاده ' روز سه شنبه گفت: مجوز این پروازها توسط دفتر نظارت بر شركت‌های هواپیمایی و امور فرودگاهها صادر شده است و با افزایش پروازها جمع پروازهای فوق‌العاده و پروازهای برنامه‌ای این شركت روزانه به 24 پرواز می رسد كه طی آن چهار هزار مسافر جابجا خواهند شد.

وی با اعلام این كه، این پروازها از 25 اسفند ماه جاری آغاز و تا 15 فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد داشت، در پاسخ به چگونگی ایمنی پروازها به عنوان یكی از دغدغه‌های مسافران گفت: مهندسی تعمیرات به عنوان یكی از مهمترین اركان تضمین ایمنی و بی‌خطری پروازها در شركت‌های هواپیمایی به شمار می‌رود.

ج8�فرزاده اذعان داشت: معاونت مهندسی تعمیرات با داشتن متخصصین مدیریت كنترل تولید كه عهده دار وضعیت شناسنامه هواپیما و قطعات هواپیماست، نظارت فنی و تخصص خود را با حساسیت تمام بر هواپیماهای فعال شركت‌ها اعمال می‌كنند.

وی گفت: هواپیماها دارای سه عمر تقویمی، ساعتی، سایكلی(نشست و برخواست) هستند كه بر اساس كتاب هواپیما و از نظر كارخانه سازنده هواپیما هر كدام زودتر برسد تا انجام تعمیرات مربوطه(تعمیرات اساسی) هواپیما اجازه پرواز نخواهد داشت و ایمنی پروازها را تضمین خواهند كرد.

جعفرزاده با تاكید بر این كه، شناسنامه كلیه قطعات سوار شده به هواپیما از طرف واحد كنترل تعمیرات چه به صورت نرم افزاری و چه سخت افزاری تحت نظارت این واحد است، گفت: چك‌های هواپیما بر اساس دستورالعمل‌های تعیین شده انجام كه بعضی چك‌ها با تعریف A1;A2;A3 و بعضی با تعریف ساعت پرواز صورت می‌گیرد.

وی با تاكید بر این كه، حمل و نقل هوایی در جهان یكی از مطمئن‌ترین و كم حادثه‌ترین بخش حمل و نقل بشمار می‌رود، گفت: در صورت بروز مشكل در یكی از دستگاه‌های ناوبری آن طور كه پیشكسوتان مهندسی تعمیرات ارائه كرده‌اند، برای هر سیستم در هواپیما یك بكاپ(جایگزین یا سیستم پشتیبانی تعبیه شده، به عنوان مثال در یك هواپیما سیستم‌های هیدرولیكی، الكتریكی، نئوماتیكی و منوآلی(دستی) به كار رفته كه در صورت از كار افتادن یكی از آنها دستگاه جایگزین بلافاصله به كار گرفته می‌شود.

جعفرزاده تصریح كرد: به تعبیری در سیستم هواپیمایی هیچ‌گونه ریسك پذیری جایگاهی نداشته و صرفاً پروازها با صد درصد ایمنی انجام می‌شود و از آنجایی كه شركت‌های هواپیمایی توسط سازمان جهانی ایكائو و به صورت دوره‌ای مورد بازرسی قرار می‌گیرد، قابلیت هواپیماها و سیستم‌های مربوطه تضمین شده است، لذا مسافران عزیز با اطمینان سفر كنند.

اقتصام**1579/1594





:: برچسب‌ها: آب , نیویورک شهرستان , دوستان ,
:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: