'میت رامنی' در انتخابات آریزونا هم پیروز شد
نوشته شده توسط : breketid

رسانه های آمریكا سه شنبه به وقت محلی اعلام كردند كه رامنی توانست در آریزونا توانست با اختلاف كمی 'ریك سانتروم' را شكست دهد.

تا حدود سه هفته قبل 'نیوت گینگریچ' رقیب اصلی میت رامنی بود اما پیروزی غیر منتظره 'ریك سانتروم' در سه ایالت كلرادو، مینه سوتا و میسوری باعث شد تا به رقیب جدی و سرسختی برای میت رامنی تبدیل شود به نوعی كه در اكثر نظر سنجی های اخیر رقابت تنگاتنگی با رامنی دارد.

پیروزی میت رامنی در انتخابات ایالت آرویزنا غیر قابل پیش بینی نبود زیرا اكثر مردم این ایالت همچون رامنی پیرو مذهب مورمون هستند.

مورمونها فرقه ای از مسیحیت هستند.

در انتخابات ایالت میشیگان نیز تا ساعت 10 شب به وقت محلی و پس از شمارش 33 درصد آراء 'رامنی' با 41 در صد پیشتاز است، ریك سانتروم با 38 درصد ،ران پل با 12 درصد و نیوت گینگریچ با شش درصد در رده های بعدی قرار دارند.

نتایج انتخابات در ایالت میشیگان حتی اگر با پیروزی 'رامنی' همراه شود به این دلیل كه رقابت بسیار نزدیك با 'سنتوروم' را نشان می دهد نوعی ضعف برای 'رامنی' به شمار می رود.

بسیاری از اعضای حزب جمهوریخواه معتقدند 'رامنی' فرماندار سابق ایالت ماساچوست با عقاید محافظه كاران در این حزب همسو نیست و در ایالت ماساچوست عملكردی شبیه به لیبرالها داشته است.

'ریك سانتروم' سناتور سابق آمریكا مورد حمایت محافظه كاران در حزب جمهوریخواه است و به نظر می رسد نبرد انتخاباتی برای تعیین نامزد حزب جمهوریخواه حداقل تا چند ماه دیگر ادامه داشته باشد.

اروپام 2252 **1908** 3404





:: برچسب‌ها: باغ وحش , واشنگتن , مدل ,
:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
رضا در تاریخ : 1390/12/10/3 - - گفته است :
سلام
با سر زدن به وبلاگ من و خوندن مطالبش نه میخواید انرژی مصرف کنید و نه میخواید پولی خرج کنید فقط وفقط یخورده بیاد امام زمانمون می افتید البته اگه واقعا مطالبم این حس رو القا کنه
منتظرتونم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: