میانگین قیمت كالای وارداتی در كشور یك هزار و 646 دلار برای هر تن است
نوشته شده توسط : breketid

'عباس معمارنژاد' روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: میانگین هر تن كالای وارداتی سوختی 507 دلار بوده كه نسبت به دوره مشابه سال قبل حدود 11 درصد رشد داشته است.

وی در خصوص وضعیت واردات خودرو گفت: حجم واردات قطعات تولید خودرو نیز در 10 ماهه سال جاری دو میلیارد دلار برای تمام وسایل نقلیه بود، ضمن آن كه برای واردات خودرو هم اكنون محدودیتی وجود ندارد.

معاون وزیر اقتصاد ادامه داد: واردات خودرو نسبت به سال گذشته 10 درصد از نظر وزنی و ارزشی كاهش داشته است كه این امر به دلیل آن است كه ثبت سفارش ورود خودرو در ابتدای سال با مشكل مواجه شده بود و پس از آن نیز اعلام شد كه تنها نمایندگی ها امكان واردات خودرو را دارند.

وی تصریح كرد: هم اكنون واردات خودرو توسط تمام افراد به شرط آن كه خودروی وارداتی در داخل كشور دارای خدمات پس از فروش داشته باشد، امكانپذیر است.

رییس كل گمرك ایران از اقدامات این سازمان برای تعیین تكلیف كالاهای عبور موقت خبر داد و گفت: واردات برخی از كالاها با پرداخت حقوق گمركی و عوارض قطعی شده و واردات عبور موقت، بخشی دیگر نیز تمدید شد.

وی ادامه داد: برخی از كالا همانند ماشین آلات حفاری، وسایل آزمایشی و غیره به دلیل این كه واردكنندگان خواستار خروج مجدد آنها از كشور بودند، در بخش عبور موقت قرار می گرفتند.

اقتصام**9141/1594





:: برچسب‌ها: جشن تولد , نیویورک شهرستان , خیابان ,
:: بازدید از این مطلب : 258
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: