حزب الله خواستار اعلام همسبتگی مجامع بین المللی با زندانیان فلسطینی شد
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش ایرنا از بیروت، به دنبال اعتصاب غذای 'هنا شلبی' در واكنش به بازداشت انفرادی زندانیان فلسطینی و رفتار وحشیانه این رژیم علیه زندانیان فلسطینی، حزب الله امروز چهارشنبه بیانیه ای صادر كرد.

در این بیانیه آمده است: اسرای فلسطینی در بند زندان های رژیم صهیونیستی با وحشی گری این رژیم و دستورهای ظالمانه آن رو به رو هستند.

حزب الله در این بیانیه اعلام كرد: اعمال رفتارهای وحشیانه علیه زندانیان فلسطینی در بند رژیم صهیونیستی به عنوان یكی از شیوه های جنایتكارانه این رژیم در شكستن روحیه زندانی های فلسطینی مقاوم همچنان ادامه دارد.

در ادامه این بیانیه آمده است: اعتصاب غذای این زن اسیر فلسطینی در اعتراض به ادامه بازداشت انفرادی وی از یك طرف نشان دهنده شكست این رژیم در شكست اراده فلسطینی ها است و از طرف دیگر نشان دهنده این امر است كه صهیونیستها در برخوردهای وحشیانه خود علیه زندانیان فلسطینی، میان گروههای مختلف مردم فلسطینی فرق قائل نشده و به رفتارهای خشونت آمیز خود علیه آنها اعم از زن و مرد، كودك و پیر همچنان ادامه می دهند.

در ادامه این بیانیه با اشاره به اعتصاب به غدای هنا شلبی آمده است: اقدام این اسیر قهرمان فلسطینی یك كار جهادی است كه در ادامه اعتصاب غذای شیخ خضر عدنان صورت گرفته است.

در این بیانیه امده است: حزب الله در حمایت از اسرای مظلوم فلسطین و در واكنش به جنایت های رژیم صهیونیستی در حق اسرای فلسطینی و نیز در اعتراض به سكوت بین المللی سازمان های بین المللی خواستار اعلام همسبتگی كلیه سازمان ها و جمعیت های حقوق بشر جهان با اسرای در بند رژیم صهیونیستی است.

خاورم*2023**1030





:: برچسب‌ها: باند , کودک , نیویورک ,
:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: