عقیلی: رویانیان به جای حرف زدن در روزنامه با خودم صحبت كند
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش ایرنا، 'هادی عقیلی' چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران خاطرنشان كرد: تا به حال هیچ صحبتی با اهالی باشگاه پرسپولیس نداشته ام و نمی دانم چرا محمد رویانیان می گوید برای فصل آینده به عقیلی چك داده ایم.

وی ادامه داد: حتما مدیرعامل پرسپولیس به نفرات دیگری چك داده است و با استفاده از نام من به دنبال استخدام دیگر نفرات است.

عقیلی در خصوص اینكه گفته بود جواب رویانیان را خواهد داد، عنوان كرد: به هیچ عنوان با روزنامه ها صحبت نكرده ام و امروز اولین صحبتی است كه پس از چند ماه با رسانه ها انجام می دهم.

مدافع تیم ملی فوتبال ایران كه از صحبت های مسوولان باشگاه پرسپولیس ناراحت بود، گفت: نمی دانم رویانیان تا چه زمانی به دروغ گفتن خود ادامه خواهد داد. وی باید بداند اینجا فوتبال است و با این مدیریت به جایی نخواهد رسید.

عقیلی ادامه داد: من وكیل و نماینده ندارم و هر فردی كه به دنبال استخدام عقیلی است باید با خودش صحبت كند.

مدافع تیم ملی فوتبال گفت: حتی چند فصل قبل هم با دایی و كاشانی برای حضور در پرسپولیس مذاكره كردم كه بنابر دلایلی كه پول در آن هیچ نقشی نداشت این مساله عملی نشد اما باز هم روزنامه ها اعلام كرده اند دلیل نیامدن من به پرسپولیس، پایین بودن مبلغ پیشنهادی این تیم بود.

وی در پاسخ به این سوال كه فصل آینده فوتبال خود را در كدام كشور دنبال می كند، گفت: با صعود تیم ملی فوتبال ایران به مرحله بعد مقدماتی جام جهانی و بازی های زیادی كه داریم حضور در قطر برایم سخت است و احتمالا فصل آینده در ایران بازی خواهم كرد.

عقیلی در خصوص دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و قطر گفت: ما به دلیل صعود زودهنگام به مرحله بعدی، انگیزه چندانی نداشتیم و همین مساله باعث شد تا كار به تساوی كشیده شود.

وی در پاسخ به این سوال كه به نظر می رسد تیم های ایران و قطر به تساوی راضی بودند تا بحرین حذف شود، گفت: این صحبت ها هیچ سودی ندارد چرا كه ما هیچگاه راضی نمی شویم تماشاگران ایرانی پیروزی تیم ملی را نبینند و به هیچ عنوان از نتیجه دیدار تیم های بحرین و اندونزی هم اطلاع نداشتیم.

مدافع تیم العربی قطر در خصوص نتیجه دیدار بحرین و اندونزی گفت: برد 10 بر صفر بحرین عجیب نیست و اگر ما جای بحرین بودیم 20 گل به حریف می زدیم.

3783 / 1589





:: برچسب‌ها: فیلم , زنده ,
:: بازدید از این مطلب : 232
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: