رئیس انجمن مسلمانان یونان: انتخابات مجلس درایران بیانگر اوج دمكراسی است
نوشته شده توسط : breketid

' نعیم القندور' رئیس انجمن مسلمانان یونان چهارشنبه شب درگفت و گو با ایرنا گفت:برگزاری انتخابات برای تعیین نمایندگان مجلس در ایران بیانگر اقتدار مردم و اوج دمكراسی است كه دست مدعیان دورغین غربی را رو می كند.

وی درادامه با اشاره به اینكه انتظار نباید داشت كه رسانه های وابسته به آمریكا،غرب و رژیم صهیونیستی واقعیات را درمورد روند زمان تبلیغات نامزدهای مجلس ایران را منعكس كنند گفت: هر اقدام مثبت و مردمی كه درهر گوشه و كنار جهان تامین كننده منافع سلطه گران نباشد، یا با سكوت معنا دار رسانه های وابسته به غرب و نظام سلطه روبرو خواهند و یا آنها واقعیات وارونه منتشر می كنند.

القندور درادامه افزود: همیشه نظام سلطه برای تسلط خود برمنابع جهان و به خصوص منابع جهان اسلام به تبلیغات منفی و هدایت افكار عمومی درجهت تامین منافع خود هدایت می شوند و سه دهه اخیر این تبلیغات سوء برای ایجاد تفرقه در میان صفوف جهان اسلام شدت بیشتری یافته است.

رئیس انجمن مسلمان در ادامه افزود:درحالی كه نامزدهای انتخابات مجلس ایران دركمال آرامش به مبارزات تبلیغاتی طی مدت تعیین شده فعالیت می كردند،رسانه های غربی به علت بغضی كه از نظام جمهوری اسلامی ایران دارند كمتر به این مساله پرداخته و بعضاً به دروغ مطلبی را برای انحراف افكار عمومی جهان نیز درج كرده اند، بنابراین جمهوری اسلامی ایران بیش از هر كشور دیگری به علت ماهیت ضد استعماریش،مورد تهاجم تبلیغاتی نظام سلطه قرار دارد.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت هشیاری ملت های جهان اسلام تصریح كرد: امت اسلامی بیدار و توطئه های تفرقه افكنانه سلطه گران و حامیان رژیم صهیونیستی را شناخته ولی باید بیش از پیش در این برهه حساس و سرنوشت ساز برای جهان اسلام،هوشیارانه عمل كنند تا انقلاب های صورت گرفته دركشورهای اسلامی از اهداف اصلی خود تحت تاثیر تبلیغات منفی غارتگران و نظام سلطه منحرف نشوند.

وی تاكید كرد اتحاد و همدلی بین امت اسلامی برای حفظ ارزش ها و كیان اسلام،از هر زمانی ضروری تر است.

**2170**





:: برچسب‌ها: آسمان , گربه ,
:: بازدید از این مطلب : 262
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: