فرانسوا اولاند عازم لندن شد
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، اولاند قراراست در جریان سفر خود به لندن با رهبر حزب كارگر انگلیس در زمینه موضوعات مختلفی از جمله نرخ رشد و اشتغال بحث و تبادل نظر كند.

اولاند كه اولین سفر دوره ای خود به برخی از كشورهای اروپایی را با سفر به انگلیس آغاز كرده در نظرسنجی ها دركمتر از دو ماه مانده به انتخابات ریاست جمهوری فرانسه نسبت به 'نیكلا ساركوزی' نامزد حزب حاكم / او ام پ / جلوتراست.

وی همچنین قرار است طی نشستی با دانشجویان دانشگاه ' كالج سلطنتی ' به سوالات آن ها پاسخ دهد.

این نخستین سفر اولاند به انگلیس پس از كسب پیروزی در انتخابات درون حزبی و برگزیده شدنش به عنوان نامزد واحد سوسیالیست ها برای حضور در رقابت های انتخابات ریاست جمهوری است. وی همچنین از مادرید، بروكسل، برلن، رم و لهستان نیز دیدن خواهد كرد.

یكی از مشاوران وی این سفرها را در چارچوب جهت گیری دوباره سیاست های اروپایی به سمت افزایش نرخ رشد، اشتغال زایی، و مبارزه با خطرات مالی عنوان كرده است.

عملی نشدن برخی از وعده های انتخاباتی سال 2007 میلادی ساركوزی از جمله در زمینه های 'رفع بیكاری'، 'ایجاد اشتغال'، بالا بردن قدرت خرید شهروندان و ایجاد تسهیلات رفاهی ، بهداشتی و درمانی، رئیس جمهور این كشور را در موقعیت پایین تری در نظرسنجی ها نزد افكار عمومی قرارداده است.

به اعتقاد كارشناسان اگر چه انگلیس در منطقه پولی یورو نیست اما همواره نقشی كلیدی در اقدامات 27 كشور اروپایی بازی می كند. انگلیس همچنین در زمینه سیاست بین المللی و دفاعی متحدی مهم برای فرانسه محسوب می شود.

اروپام **1495**1423





:: برچسب‌ها: بچه ها , سیاه , شیکاگو ,
:: بازدید از این مطلب : 259
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: