معاون راهدارای مازندران :ریزش سنگ ، جاده كندوان را یكطرفه كرد
نوشته شده توسط : breketid

' عباسعلی نجفی ' روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در ساری افزود : این حادثه در پیچ سلطانی در منطقه مرزن آباد رخ داد و راهداران مشغول پاكسازی جاده هستند.

وی گفت : نیروهای راهداری با بهره گیری از امكانات و تجهیزات و با همكاری پلیس راه استان ، مشغول عملیات راهداری برای رفع این موضوع در جاده كندوان هستند.

نجفی با اشاره به بارش برف شدید و كولاك در جاده هراز ، گفت : هم اكنون شاهد بارش شدید برف و كولاك در این محور مواصلاتی هستیم كه موجب كندی حركت خودروها شده است .

وی از بارش برف در بقیه جاده های كوهستانی همچون فیروزكوه و ساری – كیاسر به دامغان خبر داد و گفت : نیروهای راهداری با انجام عملیات برف روبی و نمك پاشی در تلاش هستند تا راهی امن برای مسافران فراهم كنند.

معاون راهداری مازندران از باز بودن تمامی راه های اصلی ، فرعی و روستایی استان خبر داد و اضافه كرد : بارش برف و باران ، موجب كندی حركت در جاده های برفگیر و كوهستانی استان شده است.

نجفی داشتن تجهیزات زمستانی را لازم و ضروری دانست و گفت : مسافران در هنگام تردد از جاده های برفگیر و كوهستانی حتما تجهیزات زمستانی همچون زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند.

وی با اشاره به آغار عملیات راهداری زمستانی در محورهای مواصلاتی كوهستانی و برفگیر استان ، افزود : راهداران در این مناطق مستقر هستند تا خدمات مطلوب را به مسافران ارائه كنند.ك/3

519/1654/506





:: برچسب‌ها: کودک , اسکاتلند , شهرستان ,
:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: