شورای عالی 'اردیبهشت تئاتر ایران' تشكیل می شود
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش روز یكشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا از اداره كل هنرهای نمایشی، اتابك نادری درباره برنامه دفتر امور استان های این اداره كل در سال 91 گفت قرار است طرح آموزشی در كارگروه آموزش شهرستان‌ها و استان‌ها به تصویب برسد تا اجرایی شود.

وی افزود: اولین اقدام ما در سال آینده، برگزاری جشن اردیبهشت تئاتر ایران در همه استان ها خواهد بود.

نادری گفت: هنوز تصمیم نهایی در مورد مكان برگزاری اختتامیه اردیبهشت تئاتر ایران صورت نگرفته، اما تصمیم اولیه این است كه این مراسم در تهران برگزار شود.

مدیر دفتر امور استان ها متذكر شد:در این دوره بنا به نظر سرپرست اداره كل هنرهای نمایشی، شورای عالی اردیبهشت تئاتر ایران متشكل از تعدادی از هنرمندان پیشكسوت و مدیران تئاتر شكل گرفته كه تصمیمات لازم در مورد این جشن توسط این شورا گرفته می شود.

به گفته‌ نادری بعد آموزشی، ادامه طرح استقرار گروه های نمایشی و حمایت از تولید از برنامه‌های سال آینده دفتر هماهنگی امور استان ها خواهد بود.

مدیر دفتر هماهنگی امور استانهای مركز هنرهای نمایشی تصریح كرد كه در سال 91 صدور پروانه برای گروه‌ها منسجم تر و قانونمند تر خواهد شد، در ضمن این پروانه ها با درجه و سطح‌بندی گروه ها همراه خواهد بود. طرح استقرار گروه‌های نمایشی را در كنار دفتر طرح استقرار مركز هنرهای نمایشی پیش خواهیم برد.

وی خاطر نشان كرد: طبق تفاهم‌نامه‌ای كه معاونت هنری با كل استان ها داشته است ما در هر استان كمك هزینه و تولید آثار حرفه ای و فاخر را در سرلوحه اقدامات خود قرار داده‌ایم و قرار است تولید 10 اثر نمایشی بنا به نظر 10 استان قطعی شود و به مرحله اجرا برسد.

فراهنگ**ا.خ**1588





:: برچسب‌ها: عروسی , مردم ,
:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: