آماده باش نیروهای امداد و نجات هلال احمر در چهارشنبه آخر سال
نوشته شده توسط : breketid

' احمدرضا شجیعی ' روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا با بیان اینكه همه پایگاه های جاده ای و بین شهری این سازمان به سیستم های اطفای حریق پیشرفته مجهز شده اند اضافه كرد: سعی خواهیم كرد تا ایستگاه های امداد و نجات فضاهای شهری را نیز به این سیستم مجهز كنیم.

قائم مقام سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمرهمچنین از همكاری این سازمان با نهادهایی همچون اورژانس، آتش نشانی و خدمات ایمنی و پلیس برای مقابله با حوادث احتمالی چهارشنبه آخر سال خبر داد.

این مقام مسوول در سازمان امداد و نجات همچنین از آغاز طرح ملی امداد و نجات نوروزی از 25 اسفند ماه جاری به صورت همزمان در سراسر كشور خبر داد.

شجیعی توضیح داد طرح ملی امداد و نجات نوروزی جمعیت هلال احمر با بیش از یك هزار و 200 پایگاه امداد و نجات جاده ای ثابت و سیار اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینكه طرح ملی امداد و نجات نوروزی، در امتداد طرح ملی امداد و نجات زمستانه خواهد بود گفت: طرح ملی امداد و نجات زمستانه از 15 آذر ماه آغاز شده و با شروع طرح امداد و نجات نوروزی 25 اسفندماه جاری به پایان می رسد.

شجیعی با بیان اینكه طرح ملی امداد و نجات نوروزی از طریق تقویت شبكه امداد و نجات كشور با رشد قابل توجهی مواجه خواهد بود افزود: در طرح زمستانه نیز رشد امكانات و امدادگران بكارگرفته شده نسبت به سال گذشته 127 درصد رشد داشته است.

قائم مقام سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر بكارگیری 552 پایگاه ثابت و سیار در سراسر كشور، 929 خودرو آمبولانس، 12 هزار و 100 نیروی عملیاتی و بكارگیری 281 خودرو نجات را از ویژگی های طرح ملی امداد و نجات زمستانه بیان كرد.

اجتمام**7029 ** 1569**





:: برچسب‌ها: جغرافیایی برچسب , اقیانوس ,
:: بازدید از این مطلب : 243
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: