انتشارمقالات برتردوسالانه دیوار نگاری و گرافیك محیطی در قالب كتاب
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا،'سید محمد فدوی' دبیربخش پژوهش نخستین دو سالانه دیوار نگاری و گرافیك محیطی شهر گفت: بخش پژوهش، همایش‌های علمی دوسالانه را شامل می‌شود كه درپی انتشار فراخوان، مقالات و رساله‌های متعددی به دبیرخانه این دوسالانه در سازمان زیباسازی شهر تهران رسید كه از بین آنها آثار برگزیده به همایش راه پیدا كرد.

وی به روند داوری آثار رسیده اشاره كرد و توضیح داد: پس از دسته‌بندی آثار رسیده به دبیرخانه، داوری آثار پژوهشی، از یازدهم اسفنده ماه با حضور 'عبدالمجید حسینی راد'،'ایرج اسكندری'و 'مصطفی گودرزی' از داوران این بخش، آغاز شد.

به گفته دانشیار دانشكده هنرهای تجسمی دانشگاه تهران ،در بخش پژوهش علاوه‌ بر برگزاری مسابقه،از اساتید بنام در حوزه گرافیك و دیوارنگاری مانند آیدین آغداشلو، فرشید مثقالی، مصطفی اسدالهی، سعید حقیر و محمد علی بنی اسدی برای ارائه مقاله و بیان نظرات و دیدگاه های خود دعوت به عمل آمده است.

دانشیار دانشكده هنرهای تجسمی دانشگاه تهران درباره كیفیت علمی مقالات ارایه شده به این دوسالانه گفت: با توجه به برگزاری دوره نخست این دو سالانه و همچنین فرصت اندك برای تبلیغات، مقاله‌های ارسالی به دبیرخانه از سطح كیفی و بار علمی بسیار بالایی برخوردارند، اما از نظر كمی چندان رضایت‌بخش نیست كه امیدواریم با استمرار برگزاری آن، ضعف كمی مقالات نیز برطرف شود.

فدوی درباره جوایز بخش پژوهش دوسالانه دیوارنگارگری و گرافیك محیطی افزود: در بخش رساله و مقاله سه نفر برگزیده شناخته خواهند شد كه جوایز آ‌نها شامل هدیه نقدی است.در كنار این پنج نفر نیز در این بخش‌ها معرفی می‌شوند كه علاوه ‌بر دریافت هدیه نقدی مقاله‌هایشان در قالب كتابی به چاپ خواهد رسید.

دبیر بخش پژوهش دوسالانه دیوارنگاری و گرافیك محیطی شهر تهران افزود: تمامی سخنرانی‌های بخش پژوهش 18 و 20 اسفندماه در مركز همایش‌های برج میلاد برگزار خواهد شد.

نخستین دوسالانه دیوارنگاری و گرافیك محیطی شهر تهران با هدف ارتقای كیفیت بصری شهر از 18 تا 21 اسفند ماه درسه بخش مسابقه، نمایشگاه آثار طراحی و نمایشگاه تجهیزات و بخش پژوهش و همایش علمی در محل برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

فراهنگ**9173**





:: برچسب‌ها: نیکون , تورنتو , فلوریدا ,
:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: