درگیری پلیس با تظاهركنندگان بحرینی گسترش یافته است
نوشته شده توسط : breketid

خبرگزاری رویترز در گزارشی به قلم آندرو هاموند در همین خصوص نوشت، فعالان مستقل بحرینی ابراز نگرانی كرده اند كه این جزیره كوچك حاشیه خلیج فارس با گسترش درگیری ها وارد یك جنگ داخلی شود.

به گفته فعالان بحرینی در چنین حالتی تمامی تلاش ها برای پایان دادن به درگیری ها میان مخالفان و رژیم حاكم در بحرین، با شكست مواجه خواهد شد.

علی فخرو یكی از وزرای پیشین بحرین و یك كارشناس سیاسی مطرح در همین خصوص به رویترز گفته است كه وی امیدوار است تا میانه روها از هر دو طرف درگیر در بحرین هرچه زودتر با یكدیگر وارد مذاكره شوند.

بر اساس این گزارش، حاكمان سنی بحرینی تظاهرات مردمی در این كشور را از سال گذشته سركوب كردند ولی به رغم سركوب ها، تظاهرات مردم بحرین همچنان رو به گسترش بوده است.

این در حالی است كه با گسترش اعتراضات و تظاهرات مردمی، اعمال خشونت از سوی نیروهای پلیس بحرین علیه مردم این كشور نیز گسترش یافته است.

بر اساس این گزارش، همزمان با فرارسیدن 14 فوریه كه سالگرد جنبش اعتراض آمیز مردم بحرین محسوب می شود، خشونت و درگیری در جریان هفته های اخیر در بحرین افزایش یافته است .

به گفته فعالان، تا زمان لغو شدن حكومت نظامی در بحرین در ماه ژوئن سال گذشته، 35 تن در این كشور كشته شده بودند اما آمار كشته شدگان از آن زمان تا كنون به بیش از 60 تن رسیده است.

**2351** 3404





:: برچسب‌ها: پرنده , غروب , واشنگتن ,
:: بازدید از این مطلب : 248
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: