شكوفه های پیروزی و استقلال ملت های دربند محصول صدور تجربه های ماست
نوشته شده توسط : breketid

مردم شریف ایران و مسلمانان و آزادیخواهان تمامي جهان باید بدانند كه اگر بخواهند بدون گرایش به چپ و راست و مستقل از هر قدرت و ابرقدرتي روي پاي خویش بایستند، باید بهاي بسیار گران استقلال و آزادي را بپردازند.

تجربه انقلاب اسلامي در ایران، با خونبهاي هزاران شهید و مجروح و خراب شدن منزل ها و به آتش كشیده شدن خرمن هاي كشاورزان و كشته شدن تعداد بسیاري در بمب گذاری ها و اسیر شدن فرزندان انقلاب و اسلام به دست دژخیمان بعث عراق و هزاران گونه تهدید و فشار اقتصادي و جاني به دست آمده است.

ملت ایران تجربه پیروزي بر كفر جهاني را در خراب شدن منازل خود بر سر كودكان در خواب به دست آورده و با فداكاری ها و مجاهدات، انقلاب و كشور خود را بیمه نموده است و ما به تمام جهان تجربه‏هایمان را صادر مي‏كنیم و نتیجه مبارزه و دفاع با ستمگران را بدون كوچكترین چشمداشتي، به مبارزان راه حق انتقال مي‏دهیم و مسلما محصول صدور این تجربه‏ها، جز شكوفه‏هاي پیروزي و استقلال و پیاده شدن احكام اسلام براي ملت هاي دربند نیست.

روشنفكران اسلامي همگي با علم و آگاهي باید راه پر فراز و نشیب دگرگون كردن جهان سرمایه داري و كمونیسم را بپیمایند و تمام آزادیخواهان باید با روشن‏بیني و روشنگري، راه سیلي زدن بر گونه ابرقدرت ها و قدرت ها، خصوصا آمریكا را بر مردم سیلي خورده كشورهاي مظلوم اسلامي و جهان سوم ترسیم كنند.

من با اطمینان مي‏گویم اسلام ابرقدرت ها را به خاك مذلت مي‏نشاند، اسلام موانع بزرگ داخل و خارج محدوده خود را یكي پس از دیگري برطرف و سنگرهاي كلیدي جهان را فتح خواهد كرد.

* فرازی از پیام امام خمینی (ره) به مسلمانان ایران و جهان و زائران بیت الله الحرام (ششم مرداد 1366)

فراهنگ**1003**





:: برچسب‌ها: کودک , هنر , باغ وحش ,
:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: