بارش برف، راه ارتباطی اكثر روستاهای استان زنجان را مسدود كرده است
نوشته شده توسط : breketid

'سیداحمد خلیلی' روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: هنوز آمار دقیقی از راه های مسدود شده در سطح روستاهای استان زنجان در دست نیست اما در صورت كسب اطلاعات،اخبار آن اعلام خواهد شد.

وی اظهار داشت: روز گذشته، راه ارتباطی بیش از 80 روستای استان بدلیل بارش برف سنگین و وقوع كولاك شدید مسدود شده بود كه برغم تلاش عوامل راهداری تا اواخر وقت تنها مسیر 30 روستا بازگشایی شد.

رییس اداره راه و ترابری شهرستان ماهنشان نیز گفت:در زمان حاضر راه ارتباطی اكثر روستاهای این شهرستان بدلیل بارش برف و وقوع كولاك، مسدود است.

'بهزاد میرزاپور'افزود: روز گذشته راه ارتباطی 45 روستا مسدود بود كه با تلاش راهداران، مسیر 17 روستا بازگشایی شد و در زمان حاضر نیز برغم بارش برف و وقوع كولاك فعالیت راهداران در برخی از مناطق روستایی برای بازگشایی راه های پوشیده از برف ادامه دارد.

وی به لغزندگی سطح جاده نیك پی به ماهنشان اشاره كرد و اظهارداشت:برغم برفروبی و نمك پاشی هنوز تردد در این محور بسختی و با زنجیر چرخ انجام می شود.

میرزاپور تصریح كرد: محور زنجان - دندی نیز تا اطلاع ثانوی از سوی پلیس راه مسدود اعلام شده و تردد در گردنه 'قلی كندی' در محور زنجان - بیجار نیز بسختی و تنها با زنجیر چرخ امكانپذیر است.

معاون اداره راه و ترابری شهرستان زنجان نیز گفت: با وجود چنین برف سنگینی، پیش بینی می شود راه ارتباطی 153 روستاهای قرار گرفته در این شهرستان، مسدود شده باشد.

'ناصر اشتری' افزود: عوامل راهداری مستقر در محورهای مواصلاتی شهرستان زنجان، هنوز در محورهای اصلی این شهرستان بی وقفه فعالیت می كنند تا مسیرها را برای آمد و شد وسایط نقلیه باز نگه دارند.

597/522





:: برچسب‌ها: کانادا , شیکاگو ,
:: بازدید از این مطلب : 245
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: