تلاش های غرب برای بی ثبات كردن ایران شكست خورده است
نوشته شده توسط : breketid

وی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا خاطرنشان كرد: این انتخابات در شرایطی كه دولت ایران تحت فشارهای فزاینده غرب قرار گرفته است، اعلام اعتماد دوباره مردم به رهبری در ایران است و نشان دهنده حمایت آنان از حكومت محسوب می شود.

میسون تصریح كرد: در شرایطی كه غربی ها تلاش می كنند تا با اقدامات پنهانی ایران را دچار بی ثباتی كرده و اختلافات اقوام و نژادها را در این كشورز دامن بزنند، چنین انتخابات موفقی

می تواند همبستگی داخلی نظام سیاسی ایران را در برخورد با این توطئه ها افزایش دهد.

این نماینده سابق مجلس نیوزیلند همچنین گفت:ایران را می توان بزرگترین دمكراسی در خاورمیانه دانست و شایسته آن است كه نظام بین المللی نیز آن را به عنوان یكی از دمكراسی های پیشرو بشناسد. اما تكذیب و تحقیر این دمكراسی از سوی رسانه های غربی بر اساس همان دشمنی با ایران و ندیدن حقایق این كشور صورت می گیرد.

وی افزود: چنین حضور خوبی در انتخابات تایید فرایند رای گیری در ایران است. متاسفانه رسانه های غربی عموما وقایع و رویدادهای داخلی ایران را آنگونه كه خود می خواهند منعكس می كنند نه آنگونه كه واقعیات دارد.

این اندیشمند نیوزیلندی ادامه داد: حتی به نظر می رسد كه مطالب خود را درباره رویدادهایی مانند انتخابات پیش از برگزاری آن نوشته و آماده كرده اند.

وی ظهار داشت : ایرانی ها باید همچون گذشته نسبت به این تبلیغات رسانه های غربی بی اعتنا باشند و همچنان از حضور گسترده خود بهره ببرند.

نماینده سابق مجلس نیوزیلند با تاكید بر تاثیر این انتخابات بر فضای بین المللی و موقعیت ایران در عرصه جهانی، گفت: اگرچه غربی ها این حضور را نشانه ای از حمایت مردم ایران از نظام سیاسی موجود می دانند، اما به نظر نمی رسد این واقعیت غربی ها را از دشمنی با ایران منصرف كند.

آساق**335**1543





:: برچسب‌ها: عروسی , کانادا , د ,
:: بازدید از این مطلب : 266
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 19 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: