حاشیه های نماز جمعه 14 بهمن تهران
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش روز جمعه خبرنگار ایرنا استان تهران، در سومین روز از دهه مبارك فجر خیابان های منتهی به دانشگاه تهران مملو از حضور میلیونی مشتاقان رهبر معظم انقلاب است و مردم از پیر و جوان و زن مرد به سمت دانشگاه تهران در حركت هستند.

* حضور كودكان در سرمای طاقت فرسای زمستان برای حضور در نماز جمعه به امامت ولی امر مسلمین جهان به وفور به چشم می خورد كه دست در دست بزرگترهای خود را به دانشگاه تهران و خیابان های اطراف رسانده اند.

* سالمندان از زن و مرد نیز با وجود سرمای هوا پای پیاده به سمت دانشگاه تهران در حركت كرده اند و حتی افرادی با ویلچر خود را مشتاقانه به دانشگاه می رسانند تا در نماز جمعه 14 بهمن شركت كنند.

* جوانان نیز برای حضور در نماز جمعه رهبر انقلاب سر از پا نشناخته و مشتاقانه در حال حركت به سمت خیابان های اطراف دانشگاه تهران هستند تا از فیض نماز به امامت رهبر معظم انقلاب برخوردار شوند.

* با آنكه ولی امر مسلمین جهان خطبه های نماز را آغاز كرده اند و داخل دانشگاه تهران دیگر جایی برای حضور نمازگزار ندارد، اما همچنان مشتاقان پای پیاده به سمت خیابان های اطراف دانشگاه در حركت هستند.

* تمام خیابان های اطراف دانشگاه تهران پر شده و رفت و آمد به سختی انجام می شود چراكه حضور مردم میلیونی است.

* بسیاری از مردم با در دست داشتن كیف هایی كه حاوی زیرانداز است، خود را مشتاقانه می رسانند تا جایی پیدا كنند و در آن استقرار یابند و گوش جان به اوامر ولی امر دهند.

تهرام/9977/ /1556/1647





:: برچسب‌ها: کالیفرنیا , خانواده ,
:: بازدید از این مطلب : 331
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 14 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: