اكران فیلم های سه بعدی از نوروز 91 در تهران آغاز می شود
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا از موسسه تصویر شهر سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، 'محمدعلی حجازی' از اكران فیلم های سه بعدی در ایوان شمس و آزادی خبر داد و گفت: 'هوگو'، 'حریم'، 'بچه های جاسوس 4'، 'هیولایی در پاریس' و 'شنل قرمزی علیه پلیدی' آثاری هستند كه برای این پروژه در نظر گرفته شده اند.

وی افزود: این فیلم ها پیشتر در سی امین جشنواره بین المللی فیلم فجر در ایوان شمس به نمایش درآمده و مورد استقبال علاقه مندان قرار گرفته اند.

حجازی همچنین گفت: اكران فیلم های سه بعدی، پیرو جلسات و مذاكرات مكرر با بخش خصوصی انجام می شود كه این بخش علاوه بر پنج اثر مذكور، رایت اكثر آثار شاخص خارجی در خاورمیانه را در كنترل دارد و به شهرداری تهران اعلام آمادگی كرده است كه توانایی تامین آثار خارجی دو بعدی و سه بعدی قابل واگذاری مورد نیاز سینمای كشور را دارد.

وی تاكید كرد: اكران آثار سه بعدی بدون عنایت و حمایت سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همكاری شهرداری تهران میسر نبوده و نخواهد بود.

مدیر پردیس های شهرداری تهران درمورد وضعیت تجهیزات نمایش فیلم های سه بعدی گفت: اكنون با امكانات موجود، اكران فیلم ها آغاز خواهد شد و ارتقاء و به روزرسانی تجهیزات بر اساس استانداردهای روز جهانی در دستور كار قرار گرفته است، در همین راستا شهرداری تهران با بخش خصوصی مذكور جهت تجهیز دیگر پردیس های خود برای اكران فیلم های سه بعدی و دیجیتال توافق اولیه كرده است.

به گفته حجازی، اكنون مانند ایام جشنواره فیلم فجر مخاطبان هنگام تهیه بلیت، عینك های سه بعدی را كه دریافت می كنند و باید عینك ها را پس از پایان فیلم به سینما بازگردانند اما بطور همزمان تجهیزات بگونه ای به روز رسانی خواهد شد كه مخاطبان عینك هایی را كه تحویل می گیرند دیگر نیازی به استرداد آن نیست و عینك ها نزد آنها باقی خواهد ماند.

وی به جزییات اكران فیلم ها و مبلغ بلیت آنها اشاره كرد و افزود: این فیلم ها روزانه در ایوان شمس سه سانس و در پردیس آزادی یك سانس اكران خواهد شد و اكنون قیمت بلیت ها بطور قطعی مشخص نشده است اما امیدواریم از قیمت اعمال شده در جشنواره فجر كمتر باشد.

فراهنگ ** 1983 ** 1071





:: برچسب‌ها: غروب , خانه , معماری ,
:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: