استاندار فارس: ادارات نبایدبه صورت جزیره ای به توسعه استان فارس بنگرند
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش خبرنگار ایرنا مهندس حسین صادق عابدین چهارشنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی تالارمركزی شیراز افزود: ساخت این پروژه بزرگ در شهر شیراز چهار سال پیش تصویب شد كه این مهم امروز با هماهنگی بین دستگاه ها محقق شد و شاهد اجرایی شدن این پروژه هستیم و اگر هماهنگی امروز برای تحقق این پروژه سه سال پیش بین دستگاه ها انجام شده بود وضعیت كاملا متفاوت بود.

وی بیان كرد:این روند به ما نشان می دهد كه همدلی در استان فارس باید بیش از این باشد و امیدواریم این پروژه درس عبرتی برای آینده استان باشد.

استاندار فارس گفت: یكی از ویژگی های دكتر احمدی نژاد كه به بدنه دولت تزریق شد این بود كه دستگاه های دولتی جزیره ای و به تنهایی عمل نكنند و همه دستگاه ها موظف به انجام كار و همكاری در انجام امور هستند.

صادق عابدین اظهارداشت: شهر معطل یكی دو نفر نیست و همه باید با هم همكاری كنند انتظار از مشاور طرح این است كه در طراحی این پروژه بحث ترافیك، فضای سبز و پاركینگ در نظر گرفته شود كه در صورت مراجعه و استفاده از این مركز، برای سایر نقاط شهری مزاحمت ایجاد نشود.

وی گفت: این پروژه باید نیازهای شهر شیراز را در بخش زیرساخت تالار و سالن و مركز همایش ها تامین كند زیرا شیراز از این نوع ساختمان ها و تالارها كم دارد.

استاندار فارس افزود: شهر شیراز به عنوان یكی از میزبانان برگزاری برنامه های ملی و فراملی نیازمند برخورداری از یك تالار مركزی بزرگ بود كه در صورت ساخته شدن این تالار نیاز كلان شهر شیراز در این عرصه برطرف خواهد شد.

وی بیان داشت: پروژه تالار مركزی مهر شیراز با بودجه ملی ساخته می شود كه امیدواریم در صورت موافقت، مدیریت این پروژه به استان سپرده شود.

صادق عابدین گفت: این پروژه باید باید با احداث سالن های مناسب در مدت زمان كوتاهی برای فعالان فرهنگ و هنر استان فارس و شهر شیراز آماده بهره برداری شود كه پیش بینی ما برای تحقق این پروژه كلان فرهنگی شهر شیراز دو سال است.

وی ادامه داد: به دنبال این هستیم كه اوایل سال آینده نیز بخش خصوصی را در انجام این پروژه فعال كنیم تا كار تالار مركزی مهر شیراز زودتر تمام شود.

عملیات اجرایی تالار مركزی مهر شیراز با زیربنای 20 هزار متر مربع و اعتبار 200 میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر رییس جمهوری به فارس با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز شد.ك/2

7382/675





:: برچسب‌ها: آبی , پرنده ,
:: بازدید از این مطلب : 223
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: