حاشیه هایی از نماز جمعه قم
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش ایرنا، مردم قم در زمان آغاز خطبه های نمازجمعه با سردادن شعارهای ضد آمریكایی اقدامات سربازان استكبار در افغانستان و اهانت آنها به قرآن كریم و به رگبار بستن مردم بیگناه این كشور توسط یك سرباز مست آمریكایی را به شدت محكوم كردند.

مردم قم در ادامه همچنین با سردادن شعارهایی از سكوت مجامع جهانی در قبال جنایات آمریكا در منطقه و همچنین سكوت در قبال مظلومیت مردم بحرین انتقاد نمودند.

حجت الاسلام والمسلمین كاظم العمری امام جماعت مسجد شیعیان مدینه النبی و فرزند آیت الله الشیخ محمدعلی العمری كه بارها توسط نیروهای امنیتی عربستان سعودی دستگیر شده بود همراه با هیاتی در نمازجمعه قم حاضر شدند.

حضرات آیات جوادی آملی، ابراهیم امینی، كاظم حائری، عباس كعبی و حجت الاسلام والمسلمین حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از جمله شخصیتهای حاضر در نمازجمعه قم بودند.

مردم از ساعت 11 منتظر ورود 'كاوران جهانی الی البیت المقدس' به شهر مقدس قم و حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) بودند و تعداد زیادی از نمازگذاران نیز برای انجام مراسم استقبال از آنها، با تاخیر به نمازجمعه آمدند.

گفتنی است با وجودی كه در قالب پیامكهایی اعلام شده بود كه این هیات ساعت 11 وارد قم خواهند شد ولی این هیات در ساعت 14 وارد قم شد.

حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله فرحزاد در سخنانی پیش از خطبه های نماز جمعه قم از مردم خواست علاوه بر خانه تكانی ظاهری، اقدام به خانه تكانی درونی و جلا دادن دل و جان خود كنند.

7401/550





:: برچسب‌ها: باغ وحش , ماکرو ,
:: بازدید از این مطلب : 276
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: